HAFTA
|
DERS İÇERİĞİ
|
KAYNAK
|
1
|
Android işletim sisteminin genel tarihçesi ve günümüzdeki önemi
|
Ders notu
|
2
|
Android oyun geliştirme ve programlama araçlarının genel tanıtımı
|
Ders notu
|
3
|
Programlama ortamının hazırlanması
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
4
|
Angengine oyun motorunun temelleri
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
5
|
İki boyutlu temel geometrik şekillerin çizilmesi
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
6
|
Sprite nesnesi ve özellikleri
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
7
|
Update sistemi
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
8
|
Ara Sınav
|
|
9
|
Animasyon oluşturma
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
10
|
Fizik motorunun temelleri
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
11
|
Fizik nesneleri ve birbirleriyle etkileşimleri
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
12
|
Dokunmatik ekran kontrolü
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
13
|
Sensör kullanımı
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
14
|
Müzik çalma
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|
15
|
Temel yapay zeka kullanımı
|
Android Oyun Programlama / Şeref Akyüz / Dikeyeksen
|