SİLİFKE TAŞUCU MESLEK YÜKSEKOKULU
Dersin Adı   SEYAHAT ACENTALARINDA REKLAMASYON
Dönemi Dersin Kodu Teorik Saat / Uygulama Saati AKTS
3 7019377 2 / 0 2
Dersin Düzeyi Ön Lisans
Dersin Dili Türkçe
Dersin Veriliş Biçimi Yüz Yüze
Dersin Koordinatörü Öğr.Gör. Kazım ESER
Koordinator E-mail kazimeser selcuk.edu.tr
Öğretim Elemanı
Öğr.Gör. Mahmut BALTACI
Yardımcı Öğretim Elemanları
Dersin Amacı Reklamasyon ve önemi ile reklamasyonu önleyici çalışmaları öğretmek.
Temel Bilimler Mühendislik Bilimleri Sosyal Bilimler Eğitim Bilimleri Sanat Bilimleri Sağlık Bilimleri Tarım Bilimleri
0 0 100 0 0 0 0
DERS YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Sunum ve karşılıklı tartışma.
HAFTA DERS İÇERİĞİ KAYNAK
1 Turistik ürünün özellikleri. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
2 Paket turu oluşturan ögeler ve özellikleri. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
3 Turistik ürün olarak paket turun tüketilmesi ile reklamasyon ilişkisi. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
4 Reklamasyonun ortaya çıkış nedenleri. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
5 Tur yönetiminde otel acenta rehber ilişkisinin reklamasyona etkisi. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
6 Hizmetin sunumunda denetim ve kontrol mekanizması. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
7 Müşteri tatmin ve şikayetlerinin değerlendirilmesi. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
8 Ara Sınav
9 Şikayet Yönetimi MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
10 Ulaştırma hizmetlerinde önleyici tedbirler. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
11 Konaklama hizmetlerinde önleyici tedbirler. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
12 Yeme-İçme hizmetlerinde önleyici tedbirler. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
13 Rehberlik hizmetlerinde önleyici tedbirler. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
14 Yasal düzenlemelerde önleyici tedbirler. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
15 Turist çekim ögelerinde önleyici tedbirler. MEGEP Konaklama ve Seyahat Hizmetleri Departmanlar ve Reklamasyon Ankara, 2006.
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ   Ara Sınav Final
  Sayı Katkı Payı Sayı Katkı Payı  
Yarıyıl İçi Çalışmaları : - - - -
Devam/Katılım : - - 1 5
Uygulamalı Sınav : - - - -
Derse Özgü Staj : - - - -
Küçük Sınav : - - 1 5
Ödev : 1 5 - -
Sunum ve Seminer : 1 5 - -
Projeler : - - - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - - - -
Vaka Çalışmaları : - - - -
Arazi Çalışmaları : - - - -
Klinik Çalışmaları : - - - -
Diğer Çalışmaları : - - - -
Ara Sınav   1 30 - -
Final   - - 1 50
AKTS İŞ YÜKÜ TABLOSU   Sayı Süre
Ders Süresi : 14 2
Sınav Dışı Ders Çalışma Süresi : - -
Sunum ve Seminer Hazırlama : 1 5
Derse Özgü Staj : - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - -
Arazi Çalışmaları : - -
Vaka Çalışmaları : - -
Projeler : - -
Ödev : 1 5
Küçük Sınavlar : 1 5
Ara Sınav : 1 7
Final : 1 10
DERSİN AKTS KREDİSİ 2
No DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI KATKISI (*)
D.Ö.Ç. 1 Reklamasyon ve önemini bilir. 4
D.Ö.Ç. 2 Reklamasyonun ortaya çıkış nedenlerini bilir. 4
D.Ö.Ç. 3 Reklamasyonu önleyici tedbirleri bilir ve uygular. 4
* 1: Zayıf - 2: Orta - 3: İyi - 4: Çok İyi
PROGRAM ÇIKTISI VE DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI İLİŞKİ MATRİSİ

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15DÖÇ16DÖÇ17DÖÇ18DÖÇ19DÖÇ20
PÇ1
PÇ2
PÇ3
PÇ4
PÇ5
PÇ6
PÇ7
PÇ8
PÇ9
PÇ10
PÇ11
PÇ12
PÇ13
PÇ14
PÇ15
PÇ16
PÇ17
PÇ18
PÇ19
PÇ20