SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
hayvancilik_ekonomisi_ve_isletmeciligi Yüksek Lisans - Doktora - Tessiz Yüksek Lisans
Dersin Adı   Klinik İşletmeciliği ve Veteriner Hekim Üretici İlişkiler
Dönemi Dersin Kodu Teorik Saat / Uygulama Saati AKTS
2 3258001038 2 / 4
Dersin Düzeyi Yüksek Lisans
Dersin Dili Türkçe
Dersin Veriliş Biçimi Yüz Yüze
Dersin Koordinatörü Prof. Dr. Aytekin GÜNLÜ
Koordinator E-mail agunlu selcuk.edu.tr
Öğretim Elemanı
Prof. Dr. Aytekin GÜNLÜ
Yardımcı Öğretim Elemanları
Prof. Dr. Aytekin GÜNLÜ
Dersin Amacı Veteriner Kliniklerde genel işletmecilik prensipleri ele alınmakta, veteriner hekim ve üretici arasındaki teknik, ekonomik ve sosyal ilişkiler değerlendirilmektedir
Temel Bilimler Mühendislik Bilimleri Sosyal Bilimler Eğitim Bilimleri Sanat Bilimleri Sağlık Bilimleri Tarım Bilimleri
0 0 50 0 0 50 0
DERS YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Teorik sunumlar şeklinde yapılacaktır
HAFTA DERS İÇERİĞİ KAYNAK
1 Tanım ve tarihçe İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
2 İletişimi ortaya çıkaran nedenler İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
3 Veteriner Hekim hasta ve hasta sahibi İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
4 İletişimde amaçlar ve ilkeler İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
5 Halkla ilişkiler ve etik İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
6 Veteriner kliniklerde ücret ve ücretlendirme stratejileri İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
7 Fiyat ve fiyatlandırma ilkeleri İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
8 Maliyet kar İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
9 Hedeflenen kar stratejisi İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
10 Rekabet odaklı strateji İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
11 Talep odaklı strateji İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
12 Veteriner klinikler ve reklam İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
13 Ödev değerlendirmesi İşletmelerde halkla ilişkiler, Dilaver Tengilimoğlu, Yüksel Öztürk, seçkin Yayıncılık, 2008. Sağlık Kuruluşlarında Halkla İlişkiler, DilaverTengilimoğlu.
14 Ödev Değerlendirmesi
15 Final sınavı
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ   Ara Sınav Final
  Sayı Katkı Payı Sayı Katkı Payı  
Yarıyıl İçi Çalışmaları : - -
Devam/Katılım : - -
Uygulamalı Sınav : - -
Derse Özgü Staj : - -
Küçük Sınav : - -
Ödev : 1 20
Sunum ve Seminer : - -
Projeler : - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - -
Vaka Çalışmaları : - -
Arazi Çalışmaları : - -
Klinik Çalışmaları : - -
Diğer Çalışmaları : - -
Ara Sınav   - -
Final   1 80
AKTS İŞ YÜKÜ TABLOSU   Sayı Süre
Ders Süresi : 14 2
Sınav Dışı Ders Çalışma Süresi : 14 2
Sunum ve Seminer Hazırlama : 14 2
Derse Özgü Staj : - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - -
Arazi Çalışmaları : - -
Vaka Çalışmaları : - -
Projeler : 1 4
Ödev : 14 2
Küçük Sınavlar : - -
Ara Sınav : - -
Final : 1 4
DERSİN AKTS KREDİSİ 4
No DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI KATKISI (*)
D.Ö.Ç. 1 Veteriner kliniklerin tarihçesi, amaçlar ve ilkeler, müşteri memnuniyeti, 4
D.Ö.Ç. 2 ücret ve ücret belirleme sistemleri 4
D.Ö.Ç. 3 Veteriner hekim hasta sahibi ilişkileri 4
* 1: Zayıf - 2: Orta - 3: İyi - 4: Çok İyi
PROGRAM ÇIKTISI VE DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI İLİŞKİ MATRİSİ

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15DÖÇ16DÖÇ17DÖÇ18DÖÇ19DÖÇ20
PÇ1
PÇ2
PÇ3
PÇ4
PÇ5
PÇ6
PÇ7
PÇ8
PÇ9
PÇ10
PÇ11
PÇ12
PÇ13
PÇ14
PÇ15
PÇ16
PÇ17
PÇ18
PÇ19
PÇ20