SAĞLIK BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
hayvancilik_ekonomisi_ve_isletmeciligi Yüksek Lisans - Doktora - Tessiz Yüksek Lisans
Dersin Adı   Hayvan ve Hayvansal Ürünler Pazarlaması
Dönemi Dersin Kodu Teorik Saat / Uygulama Saati AKTS
2 3258001027 2 / 4
Dersin Düzeyi Yüksek Lisans
Dersin Dili Türkçe
Dersin Veriliş Biçimi Yüz Yüze
Dersin Koordinatörü Prof. Dr. Aytekin GÜNLÜ
Koordinator E-mail agunlu selcuk.edu.tr
Öğretim Elemanı
Prof. Dr. Aytekin GÜNLÜ
Yardımcı Öğretim Elemanları
Prof. Dr. Aytekin GÜNLÜ
Dersin Amacı Pazarlama kavramı ve hayvansal üretimdeki öneminin öğretilmesi
Temel Bilimler Mühendislik Bilimleri Sosyal Bilimler Eğitim Bilimleri Sanat Bilimleri Sağlık Bilimleri Tarım Bilimleri
0 0 90 0 0 10 0
DERS YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Teorik sunumlar şeklinde yapılacaktır.
HAFTA DERS İÇERİĞİ KAYNAK
1 PAZARLAMANIN ÖNEMİ VE YERİ İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
2 PAZARLAMA KAVRAMI İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
3 PAZARLAMA VE ÜRETİM İLŞKİSİ İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
4 HAYVANSAL ÜRETİMDE PAZARLAMAYA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
5 PAZARLAMANIN İŞLEYİŞİ İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
6 PAZARLAMA KARAR DEĞİŞKENLERİ İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
7 PAZARLAMADA AMBALAJ VE HAYVANSAL ÜRETİMDEKİ ÖNEMİ İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
8 REKLAM VE PAZARLAMA İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
9 REKLAM VE PAZARLAMA İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
10 PAZARLAMA ANALİZLERİ İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
11 İŞLETME YAPISINDA PAZARLAMANIN YERİ İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
12 ÖDEV DEĞERLENDİRME
13 ÖDEV DEĞERLENDİRME
14 ÖDEV DEĞERLENDİRME
15 Final Sınavı
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ   Ara Sınav Final
  Sayı Katkı Payı Sayı Katkı Payı  
Yarıyıl İçi Çalışmaları : - -
Devam/Katılım : - -
Uygulamalı Sınav : - -
Derse Özgü Staj : - -
Küçük Sınav : - -
Ödev : 1 20
Sunum ve Seminer : - -
Projeler : - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - -
Vaka Çalışmaları : - -
Arazi Çalışmaları : - -
Klinik Çalışmaları : - -
Diğer Çalışmaları : - -
Ara Sınav   - -
Final   1 80
AKTS İŞ YÜKÜ TABLOSU   Sayı Süre
Ders Süresi : 14 2
Sınav Dışı Ders Çalışma Süresi : 14 2
Sunum ve Seminer Hazırlama : 14 2
Derse Özgü Staj : - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - -
Arazi Çalışmaları : - -
Vaka Çalışmaları : - -
Projeler : 1 4
Ödev : 14 2
Küçük Sınavlar : - -
Ara Sınav : - -
Final : 1 4
DERSİN AKTS KREDİSİ 4
No DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI KATKISI (*)
D.Ö.Ç. 1 Pazarlamanın özellikleri 4
D.Ö.Ç. 2 Pazarlamada reklam ve önemi 4
D.Ö.Ç. 3 Pazarlamanın özellikleri ve işleyişi 4
* 1: Zayıf - 2: Orta - 3: İyi - 4: Çok İyi
PROGRAM ÇIKTISI VE DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI İLİŞKİ MATRİSİ

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15DÖÇ16DÖÇ17DÖÇ18DÖÇ19DÖÇ20
PÇ1
PÇ2
PÇ3
PÇ4
PÇ5
PÇ6
PÇ7
PÇ8
PÇ9
PÇ10
PÇ11
PÇ12
PÇ13
PÇ14
PÇ15
PÇ16
PÇ17
PÇ18
PÇ19
PÇ20