HAFTA
|
DERS İÇERİĞİ
|
KAYNAK
|
1
|
PAZARLAMANIN ÖNEMİ VE YERİ
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
2
|
PAZARLAMA KAVRAMI
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
3
|
PAZARLAMA VE ÜRETİM İLŞKİSİ
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
4
|
HAYVANSAL ÜRETİMDE PAZARLAMAYA VE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
5
|
PAZARLAMANIN İŞLEYİŞİ
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
6
|
PAZARLAMA KARAR DEĞİŞKENLERİ
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
7
|
PAZARLAMADA AMBALAJ VE HAYVANSAL ÜRETİMDEKİ ÖNEMİ
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
8
|
REKLAM VE PAZARLAMA
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
9
|
REKLAM VE PAZARLAMA
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
10
|
PAZARLAMA ANALİZLERİ
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
11
|
İŞLETME YAPISINDA PAZARLAMANIN YERİ
|
İslamoğlu A.H. Pazarlama yönetimi Stratejik yaklaşım Beta yayınları 2013
|
12
|
ÖDEV DEĞERLENDİRME
|
|
13
|
ÖDEV DEĞERLENDİRME
|
|
14
|
ÖDEV DEĞERLENDİRME
|
|
15
|
Final Sınavı
|
|