İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
ULUSLARARASI İLİŞKİLER
Dersin Adı   YABANCI DİL (İNG)
Dönemi Dersin Kodu Teorik Saat / Uygulama Saati AKTS
1 0607148 2 / 0 3
Dersin Düzeyi Lisans
Dersin Dili İngilizce
Dersin Veriliş Biçimi Yüz Yüze
Dersin Koordinatörü ÖĞR. GÖR. BÜLENT KARA
Koordinator E-mail bulentkr selcuk.edu.tr
Öğretim Elemanı
Yardımcı Öğretim Elemanları
Dersin Amacı Dersin amacı, dersi alan öğrencilere temel İngilizce dilbilgisi, okuma, yazma ve konuşma becerilerine katkı sağlamaktır.
Temel Bilimler Mühendislik Bilimleri Sosyal Bilimler Eğitim Bilimleri Sanat Bilimleri Sağlık Bilimleri Tarım Bilimleri
0 0 100 0 0 0 0
DERS YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
HAFTA DERS İÇERİĞİ KAYNAK
1 Dersin ve yabancı dil olarak İngilizcenin tanımı English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
2 ?m/is/are: ?Olmak? fiilinin tüm öznelere göre çekimi, tekil ve çoğul kullanımları English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
3 İyelik eki `s kullanımı English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
4 Aile üyeleri (anne, baba, kardeş vb.) English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
5 Geniş Zaman birinci bölüm English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
6 İş ve meslekler ve bunların tanımları Geniş Zaman ikinci bölüm English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
7 ?Nerelisin?? sorusu ve cevapları Zaman sıklık zarfları: always, sometimes, never vb English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
8 Ara sınav
9 Tekil ve çoğul halleri ile ?var? kalıbı: There is ve there are Bu, şu, bunlar ve şunlar işaret sıfatları: This, that, these, those English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
10 ?Nerede yaşıyorsun?? sorusu ve cevapları Oturma odası, mutfak vb. Ev bölümlerinin adları English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
11 -ebilmek yapısının (can, cant) olumlu ve olumsuz halleri / olumlu, olumsuz cümle yapıları ve sorular English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
12 Kelime bilgisi ve telaffuz Olmak fiilinin ve -ebilmek yapısının geçmiş zaman haller: was/were, and could/couldnt. Fiyat sormak: How much...? English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
13 Geçmiş Zaman Fiillerin düzenli ve düzensiz halleri English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
14 Olmak (TO BE) fiilinin geçmiş zaman halleri: was, were English for Life Students Book&Workbook Tom Hutchinson
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ   Ara Sınav Final
  Sayı Katkı Payı Sayı Katkı Payı  
Yarıyıl İçi Çalışmaları : - - - -
Devam/Katılım : - - - -
Uygulamalı Sınav : - - - -
Derse Özgü Staj : - - - -
Küçük Sınav : - - - -
Ödev : - - - -
Sunum ve Seminer : - - - -
Projeler : - - - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - - - -
Vaka Çalışmaları : - - - -
Arazi Çalışmaları : - - - -
Klinik Çalışmaları : - - - -
Diğer Çalışmaları : - - - -
Ara Sınav   1 40 - -
Final   - - 1 60
AKTS İŞ YÜKÜ TABLOSU   Sayı Süre
Ders Süresi : 14 3
Sınav Dışı Ders Çalışma Süresi : 11 3
Sunum ve Seminer Hazırlama : - -
Derse Özgü Staj : - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - -
Arazi Çalışmaları : - -
Vaka Çalışmaları : - -
Projeler : - -
Ödev : - -
Küçük Sınavlar : - -
Ara Sınav : 1 15
Final : 1 30
DERSİN AKTS KREDİSİ 4
No DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI KATKISI (*)
D.Ö.Ç. 1 Farklı zamanlarda olumlu- olumsuz ve soru cümleleri oluşturabilme 4
D.Ö.Ç. 2 İlgili konularda verilen kalıpların yardımıyla paragraf ve metin düzeyinde yazma becerilerinin geliştirebilme 4
D.Ö.Ç. 3 Artan kelime bilgisi ile cümle, paragraf ve metin düzeyinde okuduğunu anlayabilme 4
D.Ö.Ç. 4 Temel konularda diyaloglar oluşturabilme 4
D.Ö.Ç. 5 Anahtar kelimeler yardımı ile verilen zamanları ayırt etme ve kullanabilme 4
D.Ö.Ç. 6 Yeni kelimeler öğrenebilme 4
D.Ö.Ç. 7 Cümledeki karışık ögeleri İngilizce cümle yapısına göre doğru sıralayabilme 4
* 1: Zayıf - 2: Orta - 3: İyi - 4: Çok İyi
PROGRAM ÇIKTISI VE DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI İLİŞKİ MATRİSİ

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15DÖÇ16DÖÇ17DÖÇ18DÖÇ19DÖÇ20
PÇ1
PÇ2
PÇ3
PÇ4
PÇ5
PÇ6
PÇ7
PÇ8
PÇ9
PÇ10
PÇ11
PÇ12
PÇ13
PÇ14
PÇ15
PÇ16
PÇ17
PÇ18
PÇ19
PÇ20