HAFTA
|
DERS İÇERİĞİ
|
KAYNAK
|
1
|
Pazarlama Kavramı ve tarihsel gelişimi
|
Ömer Baybars Tek, Pazarlama İlkeleri, Beta Basım
|
2
|
Pazarlama Sistemi ve Yönetimi
|
Çağatay Ünüsan, Mete Sezgin, Pazarlama İlkeleri, Literatürk Yayınları, İstanbul, 2007.
|
3
|
Geleneksel ve Modern Pazarlama Karması
|
Ömer Baybars Tek, Pazarlama İlkeleri, Beta Basım.
|
4
|
Ürün Stratejileri ve Ürün Yönetimi
|
Mahmut Tekin, Muammer Zerenler, Pazarlama, Günay Ofset, Konya, 2012.
|
5
|
Fiyatlandırma Stratejileri ve Fiyatlandırma Yönetimi
|
Mahmut Tekin, Muammer Zerenler, Pazarlama, Günay Ofset, Konya, 2012.
|
6
|
Dağıtım Kanalları
|
Çağatay Ünüsan,Mete Sezgin, Pazarlama İlkeleri, Literatürk Yayınları, İstanbul, 2007.
|
7
|
Tutundurma Stratejileri
|
Mahmut Tekin, Muammer Zerenler, Pazarlama, Günay Ofset, Konya, 2012.
|
8
|
Ara Sınav
|
|
9
|
Satış Yönetimi
|
Mahmut Tekin ve Muammer Zerenler, Pazarlama
|
10
|
Pazarlama Bilgi Sistemi
|
Mahmut Tekin, Muammer Zerenler, Pazarlama
|
11
|
Pazarlama Araştırmaları
|
Kemal Kurtuluş, Pazarlama Araştırmaları, Literatür Yayıncılık, İstanbul, 2004
|
12
|
Modern Pazarlama Stratejileri
|
Mahmut Tekin, Muammer Zerenler, Pazarlama, Günay Ofset, Konya, 2012.
|
13
|
Tüketici Davranışları
|
Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir, Ömer Torlak, Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, 2012.
|
14
|
Pazarlama Yönetimi ve Stratejik Pazarlama Planlaması
|
Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir, Ömer Torlak, Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, 2012.
|
15
|
Pazarlamada Kontrol ve Sosyal Sorumluluk
|
Remzi Altunışık, Şuayip Özdemir, Ömer Torlak, Modern Pazarlama, Değişim Yayınları, 2012.
|