Dersin Adı   FİZİK
Dersin Koordinatörü Prof. Dr. Hamdi Şükür KILIÇ
Koordinator E-mail hamdisukurkilic selcuk.edu.tr
Prof. Dr. Hamdi Şükür KILIÇ
Dersin Amacı Bu dersin amacı sistem biyofiziği ve moleküler biyofizik hakkında öğrencilere temel bilgileri edindirmek ve moleküler biyoloji ile ilgili bilgi birikimini sağlamaktır.
Yüz yüze anlatım, Problem çözme, Öğrencilerle konu ve soruların tartışılması
1 Atom ve Atom Modelleri R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya?, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
2 Dalga, Dalga Çeşitleri, Elektromanyetik Dalgalar, Işık ve Özellikleri R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
3 Elektromanyetik Spektrum, Spektroskopi ve Teknikleri R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
4 Planck Hipotezi ve Atom Spektrumları R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
5 Atom Modeli ve Enerjinin Kuantumlanması R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
6 Kimyasal Bağlar R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
7 Moleküler Yapı ve Kuantumlanması R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
8 Moleküler Yapı ve Kuantumlanması R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
9 Sıcaklık ve Isı: Sıcaklık ve Termal Denge, Isı ve Isı Transferi R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
10 Arasınav R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
11 Elektromanyetik Radyasyon-Madde Etkileşmesi R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
12 Elektromanyetik Radyasyon-Madde Etkileşmesi R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
13 Elektromanyetik Radyasyon-Madde Etkileşmesi R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
14 Optiksel Spektroskopinin Temel İlkeleri R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
15 Optiksel Spektroskopinin Temel İlkeleri R. A. Serway, Fen ve Mühendislik için Fizik, 3. Cilt, Çev. Ed. K. Çolakoğlu, Palme Yayıncılık, Ankara, 2010. 2- P. Atkins, J. De Paula, Fizikokimya, Çev. Ed. E. Kılıç, H. Yılmaz, S. Yıldız, Bilim Yayınları, Ankara, 2013.
Yarıyıl İçi Çalışmaları : - -