ERASMUS+ KURUM KOORDİNATÖRLÜĞÜ
Personel Hareketliliği Belgeler

Hareketliliğe Başlamadan Önce Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:

Evrak Teslim-Kontrol Listesi  (Bir nüsha çıktısı alınıp doldurularak teslim edilmelidir)

Kabul Belgesi (Örnektir) Karşı Üniversiteden talep edilir.

Staff Mobility Agreement for Teaching (Ders Verme Hareketliliği Anlaşması) (Karşı tarafın imza+onayı gereklidir.)

VEYA

Staff Mobility Agreement for Training (Eğitim Alma Hareketliliği Anlaşması) (Karşı tarafın imza+onayı gereklidir.)

Kurumlararası Anlaşma (Ders Verme Hareketliliği için mevcut anlaşmanın bir örneği personel dosyasında yer almalıdır.)

Yönetim Kurulu Kararı

Taahhütname (Başvuruda teslim edilen belgeler orijinal değilse düzenlenir.)

Hesap Bildirim Dilekçesi (Vakıf Bank Kampüs Şubesinden açtırılacak bir hesapla; Hesap Numarası, IBAN Kodu ve Kimlik Bilgilerini içerir)

Uçak Bileti ve Faturası

Hibe Sözleşmesi (Her sayfası paraflanarak ve 2 adet halinde koordinatörlükte hazırlanır.)

Hareketlilik Sona Erdikten Sonra Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:

Katılım Belgesi (Certificate of Attendance) (Gitmeden önce tarafınızca doldurulan bu belge, Karşı Üniversiteden Hareketlilik sonunda imza ve onaylatılır.)

Seyahat Belgeleri (Boarding Pass, Pasaportunuz kimlik, giriş-çıkış, harç sayfaları fotokopileri ve varsa diğer seyahat belgeleri.)

Yararlanıcı Raporu (Hareketlilik sonrası sstemimizde kayıtlı olan epostanıza gönderilecek linkten online olarak doldurulması yeterlidir.)