HAFTA
|
DERS İÇERİĞİ
|
KAYNAK
|
1
|
Türkçe işaret dili (TİD)in tanımı
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
2
|
El ve parmak şekilleri, Ellerin vücuda göre konumu, Mimiklerin fonksiyonu
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
3
|
Tek ve çift el kullanım, İşaretlerin Türkçeyle ilişkisi
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
4
|
İşareti anlamlandırma Özgün anlatım biçimi
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
5
|
El-beden uyumu Yüz ifadesi-mesaj uyumu
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
6
|
İşaret diliyle sözlü dili beraber kullanma Dudak hareketlerini abartmama
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
7
|
Selamlaşma Hal hatır sorma
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
8
|
ara sınav
|
|
9
|
TİD kullanarak işitme engelli bireyle iletişim kurma
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
10
|
TİD kullanarak işitme engelli bireyle iletişim kurma
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
11
|
Duygu ve düşünceleri aktarma
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
12
|
Duygu ve düşünceleri aktarma
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
13
|
Karşı tarafı anlama
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
14
|
Karşı tarafı anlama
|
1.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme Engelliler Derneği 2.Türk İşaret Dili Sözlüğü,MEB 3.Murat Atila,Konuşan Eller,Temel İşaret Dili 4.Türk İşaret Dili,Birinci Seviye Eğitim Programı,Denizli İşitme 5.Engelliler Derneği
|
15
|
Genel Değerlendirme
|
|