BEYŞEHİR ALİ AKKANAT MESLEK YÜKSEKOKULU
Dersin Adı   Yabancı Dil-1
Dönemi Dersin Kodu Teorik Saat / Uygulama Saati AKTS
1 5301162 2 / 0 2
Dersin Düzeyi Ön Lisans
Dersin Dili İngilizce
Dersin Veriliş Biçimi Yüz Yüze
Dersin Koordinatörü Okt. Bahar DİK
Koordinator E-mail bahardik selcuk.edu.tr
Öğretim Elemanı
Okt.Bahar DİK
Yardımcı Öğretim Elemanları
Okt. İhsan GÜNEŞ
Dersin Amacı Öğrencilere temel gramer yapılarını ilgili konu anlatımları ve egzersizlerin yardımı ile öğretmek ve belirli bir düzeyde İngilizce okuma- anlama- yazma becerilerini geliştirmek.
Temel Bilimler Mühendislik Bilimleri Sosyal Bilimler Eğitim Bilimleri Sanat Bilimleri Sağlık Bilimleri Tarım Bilimleri
DERS YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Ders İngilizce uygulamalı olarak, soru cevap, olayları canlandırma, birlikte telaffuz etme, öğrencilerin birbirlerine sorular sorma, grup çalışmaları yapma v.b. tekniklerle işlenir.
HAFTA DERS İÇERİĞİ KAYNAK
1 Dersin ve yabancı dil olarak İngilizcenin tanımı New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
2 ?m/is/are: ?Olmak? fiilinin tüm öznelere göre çekimi, tekil ve çoğul kullanımları - New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
3 İyelik eki `s kullanımı 1- New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
4 Aile üyeleri (anne, baba, kardeş vb.) New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
5 Geniş Zaman birinci bölüm New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
6 İş ve meslekler ve bunların tanımları - New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
7 Genel Tekrar ve Ara sınav New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
8 Ara Sınav New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
9 Tekil ve çoğul halleri ile ?var? kalıbı: There is ve there are New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
10 ?Nerede yaşıyorsun?? sorusu ve cevapları New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
11 -ebilmek yapısının (can, cant) olumlu ve olumsuz halleri / olumlu, olumsuz cümle yapıları ve sorular New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
12 Kelime bilgisi ve telaffuz New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
13 Geçmiş Zaman New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
14 Geçmiş Zaman New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
15 Final Sınavı New Headway Elementary Students Book&Workbook Liz and John Soars third edition
DEĞERLENDİRME SİSTEMİ   Ara Sınav Final
  Sayı Katkı Payı Sayı Katkı Payı  
Yarıyıl İçi Çalışmaları : - - - -
Devam/Katılım : - - - -
Uygulamalı Sınav : - - - -
Derse Özgü Staj : - - - -
Küçük Sınav : - - - -
Ödev : - - - -
Sunum ve Seminer : - - - -
Projeler : - - - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - - - -
Vaka Çalışmaları : - - - -
Arazi Çalışmaları : - - - -
Klinik Çalışmaları : - - - -
Diğer Çalışmaları : - - - -
Ara Sınav   1 40 - -
Final   - - 1 60
AKTS İŞ YÜKÜ TABLOSU   Sayı Süre
Ders Süresi : 14 2
Sınav Dışı Ders Çalışma Süresi : 14 2
Sunum ve Seminer Hazırlama : 1 1
Derse Özgü Staj : - -
Atölye/Laboratuvar Uygulamaları : - -
Arazi Çalışmaları : - -
Vaka Çalışmaları : - -
Projeler : - -
Ödev : - -
Küçük Sınavlar : - -
Ara Sınav : 1 2
Final : 1 1
DERSİN AKTS KREDİSİ 2
No DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI KATKISI (*)
D.Ö.Ç. 1 1. Anahtar kelimeler yardımı ile verilen zamanları ayırt etme ve kullanabilme 2
D.Ö.Ç. 2 2. Farklı zamanlarda olumlu- olumsuz ve soru cümleleri oluşturabilme 3
D.Ö.Ç. 3 3. Cümledeki karışık ögeleri İngilizce cümle yapısına göre doğru sıralayabilme 3
D.Ö.Ç. 4 4. Temel konularda diyaloglar oluşturabilme 3
D.Ö.Ç. 5 5. Yeni kelimeler öğrenebilme 4
D.Ö.Ç. 6 6. Artan kelime bilgisi ile cümle, paragraf ve metin düzeyinde okuduğunu anlayabilme 2
D.Ö.Ç. 7 7. İlgili konularda verilen kalıpların yardımıyla paragraf ve metin düzeyinde yazma becerilerinin geliştirebilme 2
* 1: Zayıf - 2: Orta - 3: İyi - 4: Çok İyi
PROGRAM ÇIKTISI VE DERS ÖĞRENİM ÇIKTISI İLİŞKİ MATRİSİ

DÖÇ1DÖÇ2DÖÇ3DÖÇ4DÖÇ5DÖÇ6DÖÇ7DÖÇ8DÖÇ9DÖÇ10DÖÇ11DÖÇ12DÖÇ13DÖÇ14DÖÇ15DÖÇ16DÖÇ17DÖÇ18DÖÇ19DÖÇ20
PÇ1
PÇ2
PÇ3
PÇ4
PÇ5
PÇ6
PÇ7
PÇ8
PÇ9
PÇ10
PÇ11
PÇ12
PÇ13
PÇ14
PÇ15
PÇ16
PÇ17
PÇ18
PÇ19
PÇ20